Ru Ua
Інтернет-магазин меблів МЕБШОП
Інтернет-магазин меблів МЕБШОП
ВСІ МЕБЛІ ШАФИ КУПЕ КОМП. СТОЛИ ТРАНСФОРМЕРИ ОФІСНА КУХНІ ЛІЖКА ПЕРЕДПОКОЇ КОМОДИ ВІТАЛЬНІ

Гарантія

Що таке річна гарантія на меблі і чому вона потрібна

Річна гарантія означає, що протягом 12 місяців ви можете звернутись до нас з претензією. І ми безкоштовно усунемо будь-які заводські дефекти.

Такі ситуації трапляються рідко, але, якщо трапляються, ми діємо наступним чином:

  • змінюємо частину меблів з дефектом (наприклад, полицю, стільницю чи ніжку);
  • міняємо меблі цілком на нові, якщо перший варіант неможливи.
Щоб скористатись гарантією, дотримуйтесь 3 правил

Правильно збирайте та експлуатуйте меблі. Не піддавайте їх діям високих температур, надмірної вологи, не обробляйте хімічними розчинами, не свердліть дірок, не дряпайте поверхню. При хімічних, термічних, механічних пошкодженнях і пошкодженнях внаслідок неправильної експлуатації гарантія втрачається.

Не пробуйте ремонтувати і міняти деталі меблів самостійно. Якщо при збиранні помітили проблему, дефект, недолік, терміново зверніться до нас. Деталі і меблі зі слідами збірки втрачають право на заміну по гарантії.

Зберігайте чек і всі документи на меблі, гарантійний талон протягом річного терміну. Якщо загубите документи, на жаль, втратите гарантію.

Ми можемо попросити вас надати фото чи відео пошкодженої частини, а також фото заводського пакування з інформацією про замовлення. Це пришвидшить і полегшить розгляд рекламаційного звернення.

Увага!

Гарантія не надається на меблі з дефектом, якщо ціна на них була знижена, а покупець був проінформований про наявність недоліків і здешевлення позиції з цієї причини.

Умови повернення меблів протягом 14 днів

Ви можете скористатись своїм правом повернути замовлені у MebSHOP меблі належної якості протягом визначених статтею 9 «Закону про захист прав споживачів» 14 днів. Звісно, якщо дотримано наступних умов.

Товар (меблі) нові, не були зібрані, не експлуатувались.

Збережений товарний вигляд.

Упаковка меблів цілісна, є фабричні бірки, наклейки.

Меблі комплектні, всі складові в наявності.

Наявні інструкції і заводська документація, маркування.

Збережено документи, що підтверджують придбання меблів у MebSHOP (чек, накладна).

Ми можемо попросити вас надати фото чи відео пошкодженої частини, а також фото заводського пакування з інформацією про замовлення. Це пришвидшить і полегшить розгляд рекламаційного звернення.

Залишились питання або виник рекламаційний випадок?

Напишіть на: info@mebshop.kiev.ua або зателефонуйте по одному з номерів:

063 360 00 57

 

Ваше ім'я*:

Номер Вашого телефону*:

Код з картинки*:


змінити картинку