Офіс по-домашньому

Існує думка, що офіс «по-домашньому» словосполучення абсолютно недоречно. Але, в даній статті ми хочемо представити Вашій увазі підбірку з чотирьох, по-справжньому затишних і особливих офісів, де робота перетворюється в насолоду. Офісні меблі сильно впливають на працездатність колективу.
Офіси з добірки відрізняються своїм унікальним дизайном і неповторним колоритом, який важко зустріти де-небудь ще.
Герої нашої вибірки абсолютно різні за родом діяльності і темпераменту, але об'єднує з одне - вони вміють облаштувати офіс, який «по-домашньому» затишний і дуже стильний. Якщо сумніваєтеся з вибором, можете почитати статтю про те як правильно вибрати меблі для офісу.
Майстерня фотографа Володимира Глиніна
Майстерня відомого московського фотографа знаходиться в центрі міста в старому заводському будинку. «Це приміщення ідеальне» - такі слова сказав Володимир, коли побачив великий лофт, з вікнами на три сторони і високою стелею.
За словами власника офісу, він не збирався організовувати студію, адже їх і так в Москві більш ніж достатньо, він хотів облаштувати майстерню, в якій можна було спокійно працювати.
Він зберіг весь простір приміщення, і не став ділити його на зони перегородками.
Головною визначною пам'яткою студії є великий вбудований стелаж, на полицях якого розташовуються різноманітні бокси і папки.
Біля нього розташовується робочий стіл Володимира, а з боків робочі місця продюсера і ретушера.
Якщо пройти далі, то перед нами зона відпочинку і кухня. Власник офісу не особливо любить яскраві кольори, тому офіс виконаний в «серйозних» тонах. Але для того щоб цю «серйозність» якось розвеселити, було прийнято рішення поставити два зелених дивани.
Ще однією зоною відпочинку є тераса, яка розташовується на даху сусіднього будинку.
Студія декоратора Мартіна Лоренс-Булларда
Офіс в «місті ангелів» Мартіна Лоронса-Булларда знаходиться в будівлі, яка раніше була простим магазином тканин, і коли декоратор його примітив, воно було в дуже поганому стані, але професіоналізм і талант Мартіна допомогли привести приміщення в порядок.
Найбільше приміщення було помітно для декоратора тим, що сходи в ньому, розділяють простір на дві частини, тепер це дизайн-студія та офіс Мартіна Лоренс-Булларда.
Приміщення офісу дуже добре забезпечене природним світлом, що, на думку власника, дуже сприяє творчості і приносить натхнення.
По сусідству з кабінетом Мартіна розташувалися бібліотека, кімната для переговорів, кабінет з робочими місцями асистентів і загальна кімната.
По інший бік від офісу, знаходиться дизайн-студія, в якій співробітники Булларда працюють над елементами дизайну інтер'єрів - над шпалерами, тканинами і аксесуарами. Також на цій стороні розташувалися склад, конференц-зал і шоу-рум.
Сам офіс оформлений в характерному для Булларда стилі - яскраві шпалери з візерунками, велика кількість різноманітних арт-об'єктів, вінтажних меблів і незвичайних фотографій.
Так як за словами декоратора, в його роботі і так багато кольору, вирішив оформити свій офіс в нейтральних чорних, білих і сірих тонах. Фоном для фотографій, які надихають декоратора і його клієнтів, були обрані шпалери Majorelle.
Даний офіс просто на просто можна назвати музеєм дизайнерського мистецтва.
Офіс фандрайзингової агентства по проекту «архітектурної майстерні № 17
Офіс даного агентства знаходиться в особняку, і займає досить таки велику площу - 150 квадратних метрів. За словами архітектора Олександра Волкова, головною їх метою, при створенні офісу, було бажання створити сучасний інтер'єр, але в той же час вони не могли не віддати данину давнини цієї будівлі, тому деякі елементи конструкції були збережені.
Незмінними залишилися стіни, ліпнина і паркет, який і є однією із головних визначних пам'яток офісу.
Стіни також послужили фоном для багатокутних білих конструкцій, а саме: бару, стійки приймання відвідувачів, перегородок між секціями і стелажів.
Фірмовий стиль агентства зумовив наявність великої кількості кутів, ромбоподібних форм і діагональних зсувів обсягів.
Офіс складається з кабінету керівника, двох кімнат для переговорів і трьох робочих зон. При вході в перший робочий простір, відвідувачі потраплять в просторий коридор, де їх зустрічає світлова інсталяція, яка і вказує де знаходиться вхід.
Кабінет директора значно відрізняється від інших зон в офісі, в яких рясніють світлі тони. Завданням в кабінеті директора було створити атмосферу камерності, тому було прийнято рішення пофарбувати стіни в глибокі кольори, які були підкреслені схилами і нішами з латуні.
А для того щоб кабінет не випадав із загального інтер'єрного ансамблю, було прийнято рішення встановити в його кабінет великий, багатокутний стіл білого кольору.
Декоратор Жан-Луї Деніо і його студія
Жан-Луї Деніо і його студія розташувалася, вже протягом восьми років, в Парижі, на рю де Верней. Спочатку його студія займала лише підвал і перший поверх, але з часом, так як штат його працівників зріс, декоратор став орендувати весь будинок, і тепер 300 квадратних метрів в його розпорядженні, які діляться на 8 кімнат, а штат працівників складається з 18 чоловік.
Потрапити в студію можна прямо з вулиці, де Вас зустріне зона рецепції з «вухастими» кріслами, як в багатьох салонах краси і велике дзеркало. А одне з приміщень в будівлі займає директор студії, сестра декоратора Віржіні Деніо.
Інтер'єр студії, зовсім небагато нагадує офіс, і викликає різні асоціації. Інтер'єр демонструє «товар обличчям». Єдиний елемент, який нагадує офіс, є стільці з високими вигнутими спинками, Деніо пішов на цей компроміс, так як цього вимагає ергономіка.
Кімната, де декоратор зустрічається зі своїми клієнтами, виглядає не як кабінет для переговорів, а як типова вітальня, зроблена за проектом декоратора. Невимушену, домашню атмосферу доповнюють крісла від дизайнера Жана Руайера, роботи Пікассо і унікальні свічники Ерве ван дер страт.
Студія примітна тим, що в ній зовсім відсутнє звичний розподіл на представницькі кабінети і приміщення для персоналу.
На рядових співробітників тут не заведено економити, в їхніх кабінетах стіни обтягнуті дорогою тканиною, а для документів або зразків тут спеціальні плетені кошики - все «по-домашньому».
Для Деніо, дуже важливо, щоб його колектив був згуртованим і працював як єдиний злагоджений механізм, і всьому цьому сприяє кухня. На ній встановлений великий загальний стіл, за яким обідають працівники, а сидять вони на довгих суцільних лавках, пліч-о-пліч.
На перший погляд здається, що для оформлення офісу були використані дорогі матеріали, але насправді це далеко не так, адже тут все було зроблено коштом глибини кольору і стилю.
Оббивка м'яких меблів також підтримує стиль ретро. До речі, м'яких меблів тут значно більше, ніж звичною м'якою.
Два кабінету керівників відрізняються між собою, бо один з них належить дівчині. У ньому переважають більш яскраві тони і досить велика кількість дзеркал. Це, за словами Жан-Луї, має надати приміщенню деякої жіночності і грайливості.
Найсуворішою, і так би мовити «офісна і ділова» вийшла кімната для переговорів, хоча і в ній все «по-домашньому». Всьому цьому сприяє велика кількість картин і інших елементів мистецтва.